Svart och vitt

Att jag faktiskt städade hela mitt rum inkl övriga övervåningen
är ett under, men det är skapligt skönt nu när det är över.
Borde kanske börja tänka på att äta något, men jag är faktiskt
inte alls särsilt hungrig. Antagligen är jag mätt efter all julmat
fortfarande.
Har sån skön kännsla i kroppen, så mycket att se fram emot
och längtar efter. 

På tisdag kommer Joachim hit, ser jag fram emot mycket!
På onsdag drar vi möjligtvis till gbg och handlar träffar fina vänner.
På torsdag äre Nyår vilket firas i göteborg, tumbs up!

Kanske ser det inte så mycket ut, men det är så mycket utöver det.
Det enda problemet jag har nu är kläder till nyår. Jag har verkligen
ingen aning och ekonomin är inte på topp nu efter jul.
Men det löser sig.
ska jag göra mackor tror jag! Vi hörs senare!
Puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är snygga!

2009-12-27 @ 18:25:24
Postat av: Claudia

Hej hej, tycker du att tjejer ska vara pinnsmala eller lite kurviga? Ge mig gärna din åsikt! =)



Kram!

2009-12-27 @ 21:50:43
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: rebecca

jag blir glad när jag tittar in här. blir glad av dig helt enkelt!

2009-12-28 @ 01:23:05
Postat av: Lovisa

Jag känner igen din kompis Joakim så sjukt mycket! Förmodligen från någon festival eller något.. Dig såg jag i alla fall på Hultan men dum som jag var gick jag inte fram och sa hej. Nu kommer en fråga: Är du mest ytlig när det kommer till dig själv eller andra? Puss

2009-12-28 @ 19:48:13
URL: http://nooffence.blogg.se/
Postat av: annika

hej den där bliden underbart söt (:

2010-01-28 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0