Quiz

Nämnde ju innan att jag skulle svara på några få frågor som jag fått
under diverse inlägg. Någon fråga är från bilddagboken och sådär.
Så här är svaren!



Pic: Le smoking image



Vi vet ju att du har ett gymkort men tränar du mycket?
Du verkar ju livnära dig på Cola zero och grönt tea? Låter inte så nyttigt!

Att jag lever på Cola zero och grönt te stämmer inte alls.
Äter mat varje dag, haha!
Jag tränar inte direkt så mycket heller. Blir någon gång i veckan kanske även om
jag önskade att det vore mer!


SNYGG. Har du alltid varit!
Du som kan det här om kläder för killar. Vad ska du ha på dig på Nyår?
Och vad tycker du att jag som tjej kan ha på mig? vore kul om du svarade (:

Tack så mycket!
Jag har inte ens planer på vad jag ska ha på mig. Dock tycker jag något enkelt och elegant
skulle passa på nyår. In one way så skulle det vara kul att ha skjorta, kavaj och fluga.
Hela kittet, men jag är inte en sån "uppklädd person" så jag skulle nog tipsa om en väst
eller liknande istället. Beror ju lite på vad man ska göra kan jag tycka!
Som tjej tycker jag att du ska skaffa dig en päls väst, lack leggins, höga svarta klackar,
en svart kort klänning och kedjor. Ringar osv.
Haha, jag vet inte, så svårt att tipsa om sånt här tycker jag.
Vill liksom plocka ihop! haha!

Såg dig två gånger i jönköping!! En gång på ica och en gång när du gick,
hade du blitt stött om man kom fram och hälsade?
Haha, jag har skrivit flertal gånger att jag bara tycker det skulle vara roligt.
Så nae, jag hade inte blivit sur eller liknande!


Down Syndrom är nog fel sjukdom, då det innebär att man har ett lågt IQ och
är lite mer eller mindre utvecklingsstörd. Tror du menar Schizofreni där lever
man i sin egna lilla värld :)

Om man skulle kategorisera Lady Gaga var hamnar hon då? Är det inte i R'n'B ?
Jag vet inte om jag själv skulle klassa Lady gaga som RnB.  Hon är väl lite mer pop?
Jag vet inte faktiskt, men RnB är för mig något helt annat.  Lite så - "Åh, jag blev skjuten
som barn av min pappa ooh synd om mig jag älskar den tjejen som inte älskar mig ooh
"


Translate here!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg å bra blogg! x)

2009-12-21 @ 16:17:05
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

i agreee lady gaga is not rnb the only reason they class her as r&b is coz her song lovegame made it into the rnb charts bahaha but other then that she is DANCE POP :P

2009-12-22 @ 05:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0