Morgon med P.Diddy och clementiner

Har inlett dagen med två clementiner och en kopp grönt te, lovely.
Jag vet inte om jag har intalat mig själv att te't är gott eller om jag
bara har blivit beroende av det. Jag kan inte påstå att jag har varit
en te människa innan i år. Men ingen skada skedd antar jag!


Sitter iallafall och kollar på Ellen, finns det någon liten skit som inte
älskar henne skulle jag vilja att du kontaktar mig.
Som att välja Oprah före Ellen. Pft!
Iallafall så är P.Diddy på besök och hon frågade hur lång tid de tog
för honom att fixa sig. EN OCH EN HALV TIMME/morgon. Det är helt
sjukt? Jag menar, snubben i fråga har inte ens något hår?
Okej om han sminkar sig och sådär, men då han inte har något hår
bör han sminka sig i nästan 1 timme och 10 minuter iallafall. Då att
välja kläderna inte ingick. Låter lite mycket tycker jag. Inte mina
business. Jag gillar inte P.Diddy. Tycker inte han ser bra ut heller för
den delen.



Men iallafall så har jag verkligen vaknat på rätt sida av stan idag. Jag
är på riktigt bra humör och hoppas på en fin dag idag!
By the way så ska jag sätta in en translater knapp nu, så Ni (iförsig vet
jag bara att jag har två) utländska läsare kan läsa inläggen.
Fick en kommentar av det igår.
Ha det så bra så hörs vi senare!
make peace! Puss

Translate here!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0