Kaffe, rave och terapi



Idag vaknade jag självmant runt nio men somnade
om igen efter att jag fått en mängd solstrålar i
ansiktet. Iallafall så ringde jag pappa som satt
på restaurang med mamma. De har bröllopsdag
idag, så de firar och har det bra. Grattis till dom.



Idag blir det iallafall häng med malin. Ska bli skitkul,
har inte träffat henne sedan i somras så jag klagar inte.
Det blir kaffe, rave och terapi - med en gnutta ironi.
Är på sånt bra humör idag också, så kunde inte bli bättre.
(Jag vaknade av solstrålar i ansiktet liksom?)

Nu ska jag iallafall försöka hitta någonting att ha på mig,
Efter städningen så la jag massa kläder i tvätten så min
gaderob har inte lika stort utbud somvanligt.
Men det blir bra, har valt armband iallafall. Haha!
Vi hörs senare! Puss!













Translate here!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är dåligt att ingen av dina läsare kommenterat hur snygg jag är på den här bilden...

2010-01-21 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0