Galen kväll

Idag har jag mått jag jag har förtjänat helt enkelt.
Det var en kul kväll igår, galen om inte annat.
Jag och Marie intog Stefans lägenhet och drog igång en förfest med oss två.
Bara. Haha, men det var skitkul. Efter det drog vi till downtown (en bar alltså)
och sedan till zätas (En annan bar, haha).
Träffade Marie som jag inte träffat på länge och massa annat folk knöt lite nya
kontakter och chillade på livet. Det var fint.

Idag har jag verkligen varit sjukt slö i huvudet dock, Börjar bättra sig nu.
Har druckit cola zero hela dagen ungefär så jag ska inte klaga!
Lär bli pigg och ivrig lagom till att man ska gå och lägga sig. Illa.
Så vi hörs senare! tänkte bara skriva och berätta läget.
Hade jag skrivit tidigare så hade det varit ett ännu mer svamlande inlägg Haha,
Men vi hörs senare!  puss!


Translate here!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0