Svar!



Vad har du för religös tro? vad tror du händer efter döden och så?

Min religösa tro? Jag vet faktiskt inte vad jag tror. När jag gick i skolan så
hade vi en uppgift med en liknande fråga. Jag tror jag skrev något om att
jag trodde på ödet. Vilket jag gör till stor del.
Vad jag tror på är att alla borde älska mer, istället för så mycket hat som
tyvärr oftast beror på medveten/omedveten avundsjuka.
- Efter döden.
Jag är inte helt säker där heller, Skönt hade det väl vart om det fanns något
paradis att leva i. Men allas paradis ser olika ut och därför borde "paradiset"
vara som att ha down syndrom (tror det är rätt sjukdom?) och leva i en egen
värld med påhittade figurer. Det känns ganska ensamt i sig.
Jag tror att vad som händer efter döden är samma sak som innan vi var påtänkta
spermier. Innan befruktning och allting.

Hur lång är du?
Jag vet inte, det står i mitt pass som är hyffsat gammalt nu att jag är 1.75.

Vad tycker du om norrland och den norrländska dialekten?
Har nog aldrig varit i norrland men för att vara ärlig så har jag den
klassiska fördommen om stället. Att det bara är skog, kallt, renar och
röda stugor. Jag vet dock att det inte stämmer.
Får besöka det någongång kanske, haha!
- Dialekten tycker jag är skön!

Hur vill du att din framtid ska se ut (om ca 10 år) familj/barn? jobb?
Om tio år är jag 29. Förhoppningsvis är jag hemmastadd då. Lycklig och kär.
Det räcker för mig. Med hemmastadd menar jag lägenhet/hus, jobb och
respektive. Barn vill jag inte ha.
En mer extrem framtid och bli känd vore dock helt okej, men skulle nöja mig
med mys-livet också!

Vad är det bästa och värsta du vet hos en annan människa?
Tack för en finfin blogg! :)
Det bästa med en människa måste vara deras utstrålning och personlighet.
En galen och chill person på samma gång.
Det värsta med en människa måste vara allas jävla avundsjuka och hat.
Så less på det.
Tråkiga svar, men svår fråga. Haha och tack för en finfin läsare!

Vad önskar du dig i julklapp?
En ny laptop.  Annars mest pengar!

Har du någon dold talang som vi läsare inte känner till?
Jag kan böja min tumme i 90-grader.
Jag tycker mig vara bra på inredning.
Jag kan skela med ett öga.
Jag är bra på att förställa rösten.
haha, jag vet inte!

Vad är det bästa respektive det värsta du vet?
eknomiskt oberoende och slut på cash.
Haha, pengar köper lycka. att säga annat är
pure bullshit.
Kanske inte det bästa/värsta jag vet.
Men svår fråga, haha!

Vilken är din favorit blogg?
Läser ca 60 bloggar.
Mer eller mindre allihop är mina favvisar.
(No-lifer)

när ska vi ses?! ;D
Haha, vet inte vem du är.
Men vi ses på stan om inta annat hurru!

myskväll eller utekväll? :)
Beror helt och hållet på med vem.
Gärna en hemmakväll med vin och musik.

vad har du för läggning?
Tredjegången jag svarar, haha!
Om man ska kategorisera det så blir säger jag bisexuell.

Träffade dig på hultsfred, inte för att du visste vem jag var men jag
hälsade på dig och pratade med dig.
Du har läskigt bra hy och ser asbra ut också!
har du några skönhets tips?
Nej, vad kul! Eller så, haha!
Tycker verkligen inte att min hy är så speciell men jag gör inte så mycket.
Har alltid varit emot ansiktskrämer och har aldrig direkt använt sånt.
Kanske beror på det. Andra skönhets tips - Njae, inte direkt!
Haha, är inte så skönhetig av mig. (haha, skönhetig!)

Vad lyssnar du på för musik? Oftast går det gissa på vilken typ av musik
en person lyssnar på i och med stil men min gissning av vad du lyssnar på
verkar inte stämma in om man kollar på vad du lägger upp för youtube klipp och sånt..:)
Jag har en sjukt blandad musik smak från dag till dag - från humör till humör.
Någon som dock alltid funkar är Lady gaga, helst hennes lite nyare låtar.
Annars finns det inte direkt några ramar för vilken typ av musik jag gillar.
Brukar dock undvika rapp/R'n'B.

Hoppas det var helt okej svar!
Ses på stan! PUSS


Kommentarer
Postat av: Olof

Bra svar och skitsnygg header!

2009-12-17 @ 00:30:26
Postat av: 3333

Down Syndrom är nog fel sjukdom, då det innebär att man har ett lågt IQ och är lite mer eller mindre utvecklingsstörd. Tror du menar Schizofreni där lever man i sin egna lilla värld :)



Om man skulle kategorisera Lady Gaga var hamnar hon då? Är det inte i R'n'B ?

2009-12-17 @ 18:20:45
Postat av: johanna folmer

åh, kul med frågestund :) gillade även inlägget "simple fac's". du verkar vara en grymt bra och härlig person!!

2009-12-19 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0