Simple fac's

Angående att jag skulle försöka skriva något mer personligt.
Då jag fått förfrågning om det. Så tänkte jag ta mig an ett inlägg
på egen hand och snabbt och kortfattat skriva onödig fakta om
just mig själv. 

sju snabba saker ni kanske inte visste är

Att jag är minst i familjen, då jag har två storasystrar som jag
har bra kontakt med även då de flyttat hemifrån. Vet inte om
jag kan kalla mig sladdis men de är ett par år äldre än mig.

Att jag har endel tvångstankar, jag tror att jag kanske nämnt tidigare
i bloggen att jag har problem med dörrar? Haha, jag vill gärna ha dem
helt stängda eller helt öppna. Jag har en rythm i mina fötter jag brukar
..röra innan jag somnar. And so on!

Att jag är 100 procent säker på att jag har mer otur än andra,
Jag är verkligen helt sjukt säker på det. Oavsätt om det låter som en
"yeah righ" - grej. Många av mina vänner håller tillochmed med mig.
Finns det en förpackning med en trasig dator - Så får jag den.
Planerar jag att åka till stranden - blir det dåligt väder.
Om någons plånbok blir stulen - är det min och så vidare.

Att jag tycker kläder och stil är helt sjukt intressant, Många
av oss har väl intresset inom mode och kläder. Speciellt bland oss
som bloggar. Då mode på någotsätt involverar de flestas bloggar
på ett eller annat sätt.
Jag är sjukt intresserad, kanske inte bäst på att klä mig men jag
tycker att det är helt galet roligt och kul. Inte bara att matcha osv,
utan för mig handlar det också om vad som gör att en annan människa
tog på sig det just den dagen. Vart den personen fick inspiration ifrån.
Också så hämtar jag endel inspiration.

Att jag är ytlig, Kanske hemskt att säga. Att välja att ta upp. Jag menar
inte att jag ser mig själv som en gud. Inte alls, men jag vågar mig på att
skriva att jag tycker att det är viktigt att bry sig om sitt utseende.
Det representerar dig och vem du är. Sen att jag också kan ha dagar då
jag har flått hår och mjukisbyxor en hel dag - Det har jag med folk jag
tycker om och litar på eller när jag är ensam.

Att jag gillar romantik, Inte så vanligt bland killar att gilla små romantiska
saker. Eller kanske de enkelt inte bara gillar att erkänna det.
Vardags-romantik är sjukt uppskattat hos mig. Tillexempel frukost på sängen
med en ostmacka i form av ett hjärta. Möjligt att jag friar till dig där och då.
Haha. Kanske inte riktigt men ändå.

Att jag dagligen förbrukar cola, Jag har faktiskt aldrig gillat cola särsilt mycket
tills Cocacola Zero kom. Sedan dess dricker jag cola iprincip varje dag.
Joachim blev chockad när han insåg hur mycket cola jag drack. När jag under
tiden jag var i jönköping mer eller mindre fick honom att dricka cola dagligen
också.


Där har ni några få riktigt onödiga saker att veta om mig själv!
Annat så fråga saker på frågestunden. Det uppskattas! 
Puss!
 






Kommentarer
Postat av: Malin

Dennis, du får mig (bokstavligen) att smälta... drömkille nejdå - du slår honom med hästlängder!



(tänker absolut inte på din romantiska sida.host)

2009-12-15 @ 21:48:04
Postat av: emma

puss!



p.s.

förra kommentaren är inte att leka med! :D

d.s.

2009-12-16 @ 00:33:18
URL: http://beeatbox.blogspot.com
Postat av: maria

vem är din bästakompis eller som står dig närmst? =)

2009-12-16 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0