Daylight

Morgonen inleds med solstrålar i mitt ansikte (underbart på morgonen - Nej)
Eller lite kanske förästen. Iallafall så av ren reflex smsar jag ett sanningens
ord och kliver upp ur sängen.
Nu har jag precis duschat och ätit. Min syster var hemma på besök och lagade
mat till mig och pappa. Varför har jag faktiskt ingen aning om. Allmänt schysst
bara kanske?  Det var nice iallafall, även då min matlust inte är på topp när jag
precis vaknat.

Nu sitter jag iallafall här, funderar på att blåsa håret och om jag ska börja använda
vårt solarium som egentligen står här hemma, helt i onödan. Jag orkar aldrig sola
mer än max 1 gång sen slutar jag. Känns rätt waste.
Egentligen ville jag bara säga godmorgon, men jag svamlar på.
Vi hörs senare!  Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0