Bitterfittan himself

Mitt humör är väl inte på topp direkt och förväntar mig inte
att det ska bli bättre under dagen.

Visst är det sorgligt att barnen i afrika har större valmöjligheter
att välja vad de ska ha på sig än vad jag har. Klart somfan de
inte har men så känns det. I en timme har jag försökt välja
vad jag ska ha på mig och jag känner mig mer och mer onormal.
Då jag inte har några speciella planer på gång så är det kanske
inte så normalt att känna frustration som Elin i FuckingÅmål när
jag inte hittar någonting jag blir nöjd i. I vanliga fall hade jag kört
på ett säkert kort, inte ens det går idag då det mesta ligger i tvätten.
Anyways, Det löser sig antar jag.
Nae, nu ska jag försöka peppa upp mig själv igen.
Bitterfittan i mig får försvinna!
Vi hörs senare!  PUSS



Pic: Vogue Paris



Kommentarer
Postat av: Odile

Tänk på att jul afton är snart här, julklappar och godis på samma gång :)

Kan inte bli bättre, speciellt när man får något man tycker om :)

GOD JUL :D

2009-12-17 @ 20:26:45
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/
Postat av: Caroline

det där känns igen alltför väl ._.

2009-12-19 @ 23:12:27
URL: http://carolynes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0