Vänskap

Hade det jättetrevligt med Nina, Fin tjej det!
Vi handlade lite brahasaker, lärde nina lite
almenacks fashion, haha!?  Tjejen har precis
fått sin lön och jag förstår kännslan!

sen satt vi på en bänk under tak, kollade på
regnet och mådde bra, sådär som vänner
gör!

Nu kom jag hem och ska hämta ett glas colazero.
Jag dricker inte cocacola, utan det är bara colazero
som gäller.
Jag vet hela kittet att "Man får cancer istället"  Japp,
jag vet. Men det får man av alkohol, ciggaretter, potaris
frukt and so on. Jag är rätt säker på att många av er
har testat eller har ett intag av det då och då.
Colazero är trotsallt mycket godare också!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0