Att festa med gratis drinkar och lyxbåtar!

Att jag alltid ska ha så jävla roligt? ...

Idag kom jag hem runt 9:e tiden på morgonen, insane all over
again! sov till halv två då marie ringde mig och.. frågade om jag
sov. Hon satt på Ica konsum och hälde ut cocacola. Haha!
Vaknade till och kände att jag hade en underlig bakfylla. Inte alls
som vanligt. En betydligt skönare bakfylla! Men jag höll mig precis
lagom påverkad hela kvällen igår, trots att jag blev bjuden på alla
drinkar och bärs som jag drack. Tackade nej till shots också.
Vuxit upp? Nae tror inte det. Hade bara så sjukt kul med marie och
alla! Ute kvällen började på Zätas, som vanligt när man går ut i
falkenberg. sjukt vare, kände inte igen någon?  Hur länge har jag
varit borta? Antingen var alla 91:or eller så har jag bara lite
halvtaskigt minne. Men det tror jag då inte. Träffade dock några
människor som jag inte sett på länge alls så det var kanoon!
Vi begav oss senare till Bratt där vi fick komma in fort, trots kön.
Betalade och gick in. Där började den riktiga festen med gratis
dricka och sjukt mycket bra människor. Kännde att jag var i
falkenberg igen!
Efterfesten blev på en lyxbåt, Daniels båt. Där vare champange,
moserande viner, öl och GT som dracks. Musiken var så sjukt
hög och stämningen var så galet pepp! FANCY NIGHT.
När natten tog slut och solen stod på himmeln runt halv sju på
morgonen stack vi vidare till Elias som förövrigt gick i klackskor.
Haha!  Och skulle käka någon god mat. Blev inte så, han bjöd
på kexchoklad vilket funkar kanon det också efter en kvälls fylla.
Sen tänkte jag att det var lika bra att dra hem, and so i did.


(Random bild från google på ingenspeciell båt)

Verkligen Galet bra kväll! Thank god för mina vänner och mitt liv!

Soo long!
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Marie

hahaha dennis <3<3

2009-09-03 @ 18:50:14
URL: http://rushofpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0