This is 2009

Amanda om Loves it. :
Mums, härligt med en 40-kilos brud med anorexia, alkohol
och drogmissbruk. Eller vad vet jag, kanske bara är fördomsfull.
Och boys kanske gillar sånt i vilket fall.

Svar:
Amanda, Jag vet inte. Kanske gillar killar 40kilos brudar med
alkohol och drog problem. Vad vet jag? Jag kan bara prata för mig
själv och kan inte säga annat än att jag tycker hon är snygg samt att
hon har sjukt snygga kläder och stil och står för att jag tycker det, tycker
dock som jag sagt tidigare i bloggen att tjejer inte borde ha en sån
förebild då hon är underviktig. Hade jag varit tjej och haft en
stil-icon/Förbild hade det varit någon Lauren conrad, Smart tänkande,
Äter vad hon vill, tränar, jobbar fast hon har pengar, rak på sak.
Whitney Port är också en bra förebild enligt mig, framgångsrik utanför
rullande kameror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0