skönsommar!

Sitter här nu och NJUTER av livet för att vara exakt, av någon anledning
så är jag på sånt sjukt pepp humör. Kan vara vädret, kan vara att jag fått
träffa Jenny, Kan vara för att jag fick träffa Amanda igår.
Allt känns så bra!

Kom precis hem från en fika med Jenny, blev inte så mycket till fika men
en kopp kaffe i solen och bra sällskap, kännslan av att livet leker och jag
har alla möjligheter i världen. Det har jag självklart inte men det känns så.
Jenny och jag fick självklart pratat om massa braha saker som kan vara
skönt att prata om och det var kanon. Vi fick planer jag inte tänker dela med
mig av riktigt ännu. Känns så osäkert men känns också riktigt bra!
Så om allt går som planerat blir det kanon! Mer än kanon!
(Nej, det är ingen utlands semester)
Sen vid halv sex så började jenny jobba med sitt jobb som hon fått betalt av
från klockan halv tre. Haha! Sån lyx! 
Håll tummarna för min jobbansökan förässten, kan behövas!

Hörs senare! PUSS


Blondin Jenny! Loves it!


Kommentarer
Postat av: Melie

Hon är så fin! Puss på Jenny :*

Och puss på dig, Dens!

2009-08-25 @ 00:03:45
URL: http://meliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0