shopping och havregröt

Goten morgen!

Sitter här och är nöjd med hur mycket jag hunnit med, Jag har varit och
köpt en hatt eftersom min gick sönder under hultsfred.  En sån vanlig
svart som alla har typ.  Kliade somfan i fingrarna när jag såg alla kläder
som hängde där. Viste dock inte hur mycket pengar jag hade på kortet
och hade inga lösa pengar med mig.
Köpte även en hårfärg, deru!  Känns som att det är fel men det får duga.
Blire hemskt så får jag väl se hemsk ut ett litet tag.
Har också packat en väska för 5 dagar
Lagat en nyttig frukost, havre gröt och en osötad macka.
Inte gott, men fettsnålt.
osv osv.

Sitter nu vid min dator och käkar frukost, Satt vid tv'n först. Sen kom
cheaters på och jag kunde inte kolla på det, stackars stackars människor.
Folk är riktiga idioter ibland, svin. Bryt era ben :)


Iallafall så åker jag iväg idag!  Blir inte Danmark utan dalarna, haha!
Ska faktiskt bli riktigt kul, träffa Marcus som jag pratat med över internet
vet inte hur länge. Fest och stadsfest-grej.  Kanon!  :)
Ska packa klart det sista o sådär, sen uppdaterar jag kanske från bilen
eller när vi kommer fram 

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Disa Zetterström

Vi kommer ha det kul vännen!

vi har det helt okej efter 7 timmars bilfärd och sitter här nu i örebro,

party i helgen ju :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS LOVVVVVVVVEEEEEEEEEEEE

2009-08-12 @ 21:23:09
URL: http://dizafiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0