ÖREBRO

Efter 6 timmars bilfärs sitter jag och disa och dricker vin på verandan
till stugan vi har hyrt. Vi befinner oss i örebro och riktigt nice väder är här
så det är nice. Tyvärr måste vi bo med två barn och om vi säger såhär
så är anton och affes låt - gör mig inte till en pappa min favorit låt.
Jag gillar inte barn och vill aldrig ha något. Sitter och skriver på min
ipod touch som jag hatade i morse.
Resan har gått bra med tanke på att vi har kollat på film och sovit i
bäddsoffan som finns där, Wonderful!
Nu sitter vi här i det fina vädret och dricker vin, ska hälla upp ett nytt
och njuta av mitt fina liv med disa. Pussss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är riktigt snygg!ville bara säga de, haha, fan va sugen jag blev på vin nu

2009-08-12 @ 22:28:17
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0