Morgon te


God Morgon!
Sitter här och har precis gjort en kopp grönt te, som jag förstått ska vara
nyttigt. Har mer eller mindre bytat ut det mot kaffe, för jag insåg att jag faktiskt
kände mig både piggare och bättre av det.
Som jag sa igår så ska jag gå till gymmet, bara det att jag tror min pappa
har mitt gymkort då jag gav honom det sist vi var där och han är i varberg och
köper hummrar. Säger man så? Hummrar? Hummer?
Så jag funderar på att tapå mig brillorna och gå ut och gå en runda.
För jag känner mig såpass pepp på att motionera, om ens så lite.

Juste, frågorna jag ska svara på. Det blir ingen kenza frågestund direkt! Haha!
Tar lite frågor från bilddagboken och de få jag fått här.
Ganska kul att ni är såpass många som läser men inte undrar något, måste
öppna mig ganska bra i bloggen då alltså! ;)

Vi hörs senare! 
auf Wiedersehen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0