Living the simple life!

Hej igen!

Sitter nu i min och disas stuga och den är verkligen allt som jag inte är
van vid. Den är hemsk rent ut sagt och kan låta bortskämd men den har
bara en spegel, gemensam toalett med de andra som bor här, liten och
inredningen är helt i trä. Haha, svårt att förklara men så olyxig som den
kan bli helt enkelt. Living the simple life! Resan skiljer sig lite ifrån en
resa till köpenhamn med lyxhotel men det känns faktiskt riktigt bra ändå.
Inte ofta man lever såhär och dethär är nog sista gången. Så det är en
upplevelse.
Vi var och handlade lite innan, Räksallad som smakade skit, pure trash.
Dalarnas räksallad får inga höga poäng. Sen köpte vi en baginbox -
chillOut Sen lite småsaker typ.

Ikväll blire färga hår, duscha och dricka lite vin. Vi ska nog grilla sen också.

blir fiint, Ha det kanon så hörs vi senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Melie

Puss på er! :* Vi måste ses snart!

2009-08-14 @ 02:07:24
URL: http://meliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0