Idioter och på mycket bättre humör

På mycket bättre humör nu

Dagen idag har iallafall varit mestadels bra! Vaknade av att gabbi ringde
mig runt 12 tiden och sa att jag skylle skynda mig ner till henne och Mikael
 för de var här. Vi gick runt och handlade lite osv sen chillade vi. Jag ville
ha kaffe. Det var iallafall fint att träffa dem, fina människor.  Skönt att se två
människor så kära och glada med varandra
.
Pratade lite om helgen som kommer bli helt asbra och skithemsk då vi
ska "fira" av amanda och anna som flyttar iväg. Usch. Det ska nog gå bra ändå.
Men man blir fan ledsen av att tänka på det.
För att pigga upp mig efter ett, vad ska man kalla det, vi säger gräl så lagade
mamma och pappa tacos till mig vilket också gjorde mig glad. Haha, så himla
tjock men tacos är verkligen lycka. Det känns som att det är fredag och allt
verkligen bara flyter på.
Ska träffa Nina senare, skönt att ha folk omkring sig som bryr sig. Jag uppskattar
det verkligen.  Värt att bli sagt!

Hörs senare! :* 
Puss!

(Jennie, jag tänker på dig<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0