HEJ

Hallo!

det är onsdag eftermiddag och jag sitter fortf. med morgonrock.
Har ägnat dagen åt att duscha, skriva en jobb ansökan och gjort
två varma mackor till lunch. 
En riktig slödag helt enkelt!

Senare idag blir det att träffa Amanda, my dear! Som jag inte har
träffat på länge nu. ska bli kul att ses igen faktiskt.
Hon flyttar ju till Washington om typ 13 dagar, gud vad man kommer
att sakna henne.  Jag fortsätter att inte tro på att hon ska flytta.

Annars idag har jag fashinerats av alla stora bloggare, Jag beundrar
dem in a way. Att få så mycket populäritet på egenhand.
Sen att de får hjälp på traven när de redan är stora är en grej. 

Har vart dålig på uppdatering nu det senaste, men jag har liksom
kommit hem på riktigt och tagit det lugnt och kopplat bort det mesta.
Nu känns det som jag är back on track igen! 

Ha det fint allihop!
Hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0