God morgon

Tjaa!

Sitter här med min brat-tofs som jag alltid har när jag ska gå och
lägga mig, skönt äre!
Har precis gjort en kopp grönt te som jag värkligen har fallit för.
Det är underbart!

Är lite irriterad idag. Vaknade på rätt sida osv sen så bara kom det.
Jag känner mig särbehandlad från dem eller mestadels den som
jag verkligen inte ska särbehandlas av. Så trött på hela situationen
att det aldrig skulle gå med mig men med andra så går det iprincip
varje gång. Så trött på det, inte bara en grej som det. Utan mycket
särbehandling är det. Att du inte ser det själv är nästan komiskt.
Tur att alla andra runt omkring ser det och pratar med mig, så jag
inte är paranoid.  Visa att det hela inte är ett hopplöst fall, förfan. :)

well, det var väl mest inriktat till en person men idag ska jag sola
skicka iväg en jobbansökan som faktiskt blev helt okej tror jag.
Sen ikväll blire taco's, My little pony "rockstars" och vin med två
bra tjejer  :)


Karolin och Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0