Gårdagen med agnes och Emd

Klockan är strax över 11 och gunvor kom precis hem från sin jobbanställnings-
grej. Hon har tagit kort och grejer till sitt jobb-kort.

Själv sitter jag med diadem i mitt linne och mina älskade umbro shorts från 90-talet.
Morgonkläder in my heart.


Igår blev det fika med malin i stan, tog bussen in vid 14:40, NEJ det gjorde jag inte
för jag fick panik när jag inte hittade min plånbok. Den var verkligen borta, fanns inte.
Jag missade iallafall bussen och fortsatte leta, rev ut hela min resväska på martins
rum, fanns inte där heller. 
Tillslut hittar jag den, i frysen?  Vem lägger en plånbok i frysen? Seriöst, även om jag
färgar håret brunt så har jag mina blondiemoments.
Tog iallafall nästa buss in till stan, Mötte upp Malin på Baronen som är ett "shopping
center" Här i kalmar. Sen stack vi till vårat favorit fik i kalmar.  Vad vi inte tänkte på var
att det var stadsfest, små-tjejerna sprang runt med sina finaste kläder och vi såg en
kille som såg ut att gå i klass5 sitta på en bänk med en 6.0a Öl i handen, vart är vi
påväg. Man hinner inte lära sig reglerna på tafatt innan man blir "vuxen" Sjukt.
Efter fikan gick vi och kollade på lite kändisar som uppträdde, Emd såg vi och agnes
hörde vi.
Sen tog jag bussen till lägenheten och kollade på en film som var lite svår men ändå
bra. Snyggt gjord var den också. Kommer faktiskt inte ihåg vad den heter.

Hörs senare, Pussss!  :*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mamma la sin mobil i frysen en gång! Hahahaha

2009-08-07 @ 13:18:06
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0