Dalarna

Jag sitter nu i en bil i dalarna, vi är inte framme dit..vi ska än men
det är vi nog snart. Haha
Vi sitter och kollar på film, Ghost town, Jag gillar den. En bra film
faktiskt och är vrålhungriga. De orkade inte köra till mcdonalds
när vi såg ett i Ludvika och nu verkar det som att det inte finns
något mer. Haha, Känns mest som att vi är på en roadtrip i
skogen. Det är niiiice! 
På fredag blir det någon tillställning med musik osv i ludvika och
självklart kommer vi befinna oss där. Party blire med Marcus och
resten av festivalen.
Nae, nu ska jag fortsätta kolla på filmen, fyfan vad hungrig jag är.

Ha det fint!  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0