countryday

Hej alla monsterdiggare!
Kommer ni ihåg? :D

Iallafall så har jag precis vaknat eller okej jag har kollat runt lite på
internet och tagit uppgifter från en insider. Jag skulle kunna bli en
maffia-boss! I can tell! vet allt
Idag har jag faktiskt inga planer, får kolla runt vad som händer? Om
folk ska ut eller om folk ska chilla ikväll? Imorrn blir det utgång iallafall.
Fan vad det ska bli kul att gå ut här, Det är i Göteborg och Falkenberg
det iprincip bara är kul att gå ut! Allt annat känns ganska B.
Stockholm också möjligen, dock bara varit ute där två gånger. Ingenting
jag tyckte var kanon men det var säkert på fel ställen.

anyways, så är detta låten som går på mitt huvud just nu!
Hittar inget orginal på youtube dock! Tyvärr!


Johnny Cash och June Carter - Time's a wastin
lite country, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0