Bantning

Antagligen det mest omtalade på blogg.se's sida. Alla pratar om
det. Alla vill testa det.
Hur många gånger har man inte tänkt på att försöka gå ner något
kilo efter en period med allt för högt intag av fett?
Det är absolut inte lätt och det man behöver öva på är egentligen
ens självdiciplin vilket jag tror är de flestas problem.
Jag ska iallafall göra ett tappert försök, IGEN. Sticker absolut inte
under stolen med att jag försöker ofta, men avslutar det också lika
fort. Självdiciplinen, åter igen.
Denna gången ska jag dela med mig om allt, kanske får det mig
att kämpa lite hårdare och komma någonvart. Vi får se.
Min blogg kommer absolut inte handla om bantning, det finns
redan en Dennis som bloggar om dieter och viktnedgångar.
Men jag ska dela med mig av det i min vardag. Under en period
iallafall.  Ni kommer att få se.
Ska börja morgondagen med att utnyttja mitt gymkort lite flitigare
och påbörja 80% dieten. Man äter lite mindre än vad man brukar.
Svårare än så är det inte och du får äta vad du vill. Låter för mig
hälsosamt och nyttigt.

Sen tänkte jag höra med er om ni har några frågor om vadsomhelst.
Jag tänkte svara på lite frågor och liknande ikväll eller imorgon.
Kritik eller frågor, vad som.


auf Wiedersehen! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla tips om bantning/träning/hälsa osv.

du skulle inte kunna "samla ihop" dem

och placera de under KATEGORIER :)

så blir det lättare för oss andra

att ta del av dem ;)

2009-08-25 @ 22:39:38
Postat av: Anonym

Hur mycket väger du/hur lång?

2009-08-25 @ 23:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0