Amanda

Plötsligt slog det mig att min allra bästa amanda faktiskt åker idag.
Hon åker till andra sidan atlanten och kommer faktiskt inte hem på
ett år. Kanske mer. 
Jag sitter och intalar mig själv att ett år går fort och att jag kommer
ha allt för fullt upp för att känna av hennes saknad. Fast Yeahright!
Kommer sakna henne till tusen, säkert varje dag och ett år kommer
inte gå fort, man får se det positivt. Tänka på hennes chanser och
så mycket kul hon kommer vara med om. Vilken upplevelse hon får.
Det får man göra!
Sen kommer hon säkert bli tjock också.. Ah, det kommer du amanda!
Haha! Ät och drick mycket på DonkN'Donuts åt mig!

Tillbaka till vardagen så kanske jag också borde göra något spännande,
som att städa mitt rum?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0