Älskade älskade Göteborg!

Herregud vilken bra kväll jag hade igår! Underbara människor!
Jag och Jennie stack till PC som ligger på Järntorget i göteborg,
drack billiga drinkar under happy hour och levde livet. Efter det
mötte vi upp Måns som jag inte sett sedan hultsfred, lovely kiddo.
Jag, Måns och Jennie stack vidare till Sejdeln och tog en öl där -
Mötte upp Amy och Bianca. Härliga festfolk i can tell!
Drog vidare till någon club som jag inte minns namnet på.
Blev väl ett par öl till där och mjo lite  full blev jag med världens finaste
utsikt över göteborg och med skönaste sällskapet! Lite kallt vare
eftersom vi var så högt uppe.
träffade två bloggläsare och hade allmänt trevligt!
Festen fortsatte på hissingen av alla ställen, hos Nathalie.
Efter det drog jag och jennie och sov, var hemma runt 6 tiden
på morgonen!   FIN kväll!

Idag mötte vi upp Måns och en till skön snubbe.
Drog till donken och kollade på fula barn eftersom de skulle äta.
Jag ville mest ha kaffe så vi drog till condeco sedan, bästa fiket
i göteborg!  Sen åkte jag hem, insåg att det inte gick någon buss?
Marie kom och mötte upp mig och ååh vad jag har saknat henne!
Nu är jag hos Stefan inne i stan och har duschat.
Sen blire förferre hos mig och sedan ut i falkenberg finally.
Blir nog en sen kväll men ändå!

Hörs imorrn, tror inte jag kommer uppdatera ikväll men vi får se.
Kanske blir filosofisk ikväll! Haha Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0