Äggmackor och Frankrike

Sitter här och känner det sjukt gråa, regniga underbara
svenska vädret, Det är ju inte paris vi är i direkt så av
någon anledning är det inte ens lite mysigt eller romantiskt
som det hade varit i Paris.


Sitter här och äter en ägg macka med bröd från ica, inte
så jävla glamoröst ellerhur? Men jag citerar Malin om ägg
mackor "Man vet inte att dem är goda, förens dem är i
munnen
" Och så sjukt sant är de. För fan vad de stinker
äckligt och de ser inte alls inbjudande ut.
Majoriteten kommer antagligen tycka att jag är äcklig
för jag pratar om mina äggmackor, men det är nyttigt.
Ät era ost mackor och bli feta då. Jag gillar äggmackor.

Är på dåligt humör nu, Lite iallfall.  Jag tycker inte det är
mer än rätt att jag ska bli lite intressant och få pengar 
genom att blogga. Mest för att jag är i behov av att handla.
Vill handla, bara för att handla. Är det så svårt?
Jag tror dock inte att jag någonsin kommer att komma dit
at all, Jag kommer alltid vara en bloggande medelsvensk
med sisådär 100 - 200 läsare. Som de flesta andra i den
svenska bloggvärlden. Inte allt för att dömma heller så
är jag kanske inte den som direkt försöker heller.
Jag får kanske helt enkelt nöja mig med att vara en medel-
svensk. Låter helt okej det med.
skulle iförsig varit lite ballare om man kunde säga att
man var medelfransk, eller något såntdär.
Har jag sagt att jag börjat lära mig franska? Lite smått
iallafall, därför mitt lite fransk-inspererande inlägg.
Äggen vet jag inte vart de kom ifrån, Nu vill jag inte äta
mer ägg. Mätt.

Så hejdå! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0