a walk to remember

Har varit ute och gått med mamma och hunden, riktigt längesedan
vi bara var ute för att gå och det kan ju vara mysigt ibland right!
Vi pratade lite om allt möjligt och kom in på dethär med en person
samma person som jag talade med i inlägget nedanför.  hon tycker
som jag att alla har rätt till en chans till och man ska inte dra någons
misstag över en kant. Det handlar också om att jag ska komma över
det helt och hållet och från den andra personen att "gottgöra" det.
Notera situationstecknen.

Iallafall så är min jobbsökan ivägskickad.
viste inte om man skulle ha bild med så jag skickade inte med någon.
haha, vore bara pinsamt om man inte skulle det. Ska man det så kan
jag bara skicka iväg en ansökan till. Inte så farligt, ellerhur? 

Fika med födelsedagsbarnet Jenny snart! 
ska bli kanon!  

Hörs senare! Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild är alltid bra att ha! Bäst i övre högra hörnet där blicken lättast fastnar.

2009-08-20 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0