Göteborg - Kalmar!

Hej allihop!  Jag lever, haha!

Jag har somsagt varit både i Göteborg och Kalmar sedan i
torsdags, men nu är jag hemma! Har haft det riktigt bra och vi
får åka till göteborg snart igen Marie!
 
I göteborg förfestade vi hos Wille, haha vi var väl påverkade
redan klockan halv sju eller något har jag för mig.
Vi stack till Sticky fingers, en krog i Göteborg, där vi träffade
massa sköna typer. Träffade även Robin, en cool snubbe
jag snackat med på internet i kanske.. fem år? :D haha, askul!
Och ni vet hur man kan bli besviken på hur vissa människor är
i verkligheten i jämförelse med hur de är på datorn? Detta var
inte ett sådant läge, not at all. Robin kan va den skönaste killeN.

Efter sticky så drog vi hem till Wille igen där det var efterfest all night long
och jag sov på en stol. Bästa var ändå Marie, hon pallade inte willes snarkningar
 och gick och lade sig i willes badkar, haha!

Efter mina två timmars sömn stack vi till stan och jag tog tåget mot kalmar!

____________________________Göteborg______________________________


Förfest hos wille, Maries bild.


Marie och wille!  Fina vänner det!


perfekta förfestdrickan.


I kön till sticky fingers. Wille och Jenny.


De vi träffade i kön in, trevliga typer alltså!


Tyckte jag nog ja, haha! 


Marie och jenny, mina chicks!


Marie träffade någon internetvän? :)


Robin och jag, jag tror jag posar till någon annan kamera.
Jag var förövrigt inte så röd. Haha!



Jag fick en kram av marie, många öl hade vi.
En öl för 19:- är inget att klaga på!



Kidz, sköna typer!  Robins band ska förövrigt spela på Hultsfred.
Walking with strangers heter dom.


Hallåru! Massa trevligt folk blev det!
Men klart de blir det i goa glada göteborg!


Tillbaka hos wille, här ser ni Maries sovplats. Helt wonderful! :D



Sen blev det ju då dagen efter. Hum, jag mådde kalas!


______________________________KALMAR______________________________


Det blir ganska mycket bilder i detta inlägget, men det hoppas jag ni överlever.
Har förövrigt hört att ni vill ha mer bilder också, så några blir väl glada hoppas jag!

Kom fram till kalmar på fredagen och blev lite ledsen i ögat
när de sa att jag inte skulle hinna byta kläder, attans,
jag som hade med mig så mycket kläder - helt i onödan.
Vi drog iallafall till Parken, Vid kalmar slott eller något liknande tror jag. 
Mysigt i solen var det. Jag kände mig äcklig bara.
Vem känner sig fräsh efter en 4 timmar lång resa?
haha, Iförsig så reste jag med 1:a klass och direkt tåg, så jag ska inte klaga.

Vi chillade iallafall där i solen och jag försökte fräsha upp
minnet på de andra om Lambretta, Kommer ni inte ihåg henne? 
Malin var iallafall med mig.

Anywayz så stack vi till Gunvor och körde förfest på elevhemmet
sen när det blev lite kallt. Riktigt kul förfest, precis en sån förfest
det ska vara.  Malin och jag blev förälskade i våran fashion plånbok Gussy.
Ni som har sett Style by Mats videoblogg vet ju vad jag snackar om,
sjukt kul iallafall. Den var Fashion! Helt klart, så som många andra var också! 
Drog iallafall till KM, en krog i kalmar, Men där var ganska tomt.
Så jag och martin drog hem till honom, käkade lite chips och sådär. Det var mys!
En såndär kväll som inte riktigt blev som man förväntat sig,
fast på ett riktigt positivt sätt.
Kul var det.

På lördagen kom Gunvor och Oscar till mig och martin.
Vi körde Jurassic Park marathon. Mysigt det också,
Fick dock lite jobbiga tankar i huvudet som jag verkligen inte
kunde skaka av mig av någon anledning. 
Mysigt var det iallafall. Jag gillar folket i kalmar mycket!


Malin var fin i håret as always



Mysig bild på Gunvor och oscar!


Tillbaka på elevhemmet, galet var det! Haha!
Erica och Gunvor!



Fashion Plånboken, gussy, och Fashion Malin. Ehm, internt eller något.
Askul var det iallafall!  :D



Martin i sin snygga jack-tröja.


Sista bilden, sen stack jag och martin hem.
Fin kväll den med!


So loong :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0