Fredag känns som Söndag

Godmiddag mina damer och herrar!

Igår var det tid att öppna Gustaf Bratt i falkenberg för sommaren igen.
Vi var där såklart ;) 

Jag och Marie förfestade hos Gabbi. Sen kom annie.
Vi stack till Bratt och vi var där först, hur tidigt gick vi? haha!
Det är legg 90 där, men fixade in Erika, Dennis fixar!
Riktigt roligt folk ute och det blev lite shots och cider. Cider för
att ölen smakade jätte skumt på det stället (?) Mjo, jag är mer
utav en öl människa men igår fick det bli cider istället.

Efter det blev det efterfest hemma hos Thom!
Det var chill.

Sjukt vilka bra vänner man har och vad folk i ens omgivning gör mycket!
Tack allihop för gårdagen!

___________________

IDAG
vaknade upp hos Thom. Jonna var aspigg.
Inte vi andra! haha.  Ringde min pappa och bad han hämta mig.
skönt att komma hem tidigt faktiskt.

Skönt är också vädret, jag är så glaaad för vädret! Det är helt sjukt vad
bra det känns att snön, regnet och mörkret är borta. Helt annan värld nästan, haha!
Somnade i solen en stund innan, så nu mår mitt huvud lite bättre också.
Faktiskt, sova är nog det bästa bakistipset som finns. Påtal om sova så har
mina föräldrar införskaffat en ny madrass till min säng. Sjukt skön!
Dieten går helt okej, bad mamma laga till något fettsnålt.
Blev någon asiatisk mat med
Orange sötpotatis
Morötter
Brocoli
Till det fick jag Corn-bitar.
Smakar som kyckling typ fast det är corn.
Och någon asiatisk sås till det.
Det var gott, synd bara att det endast blir ett mål om dagen.
Hade varit sjukt najs att grilla ikväll eller något, men jag måste hålla mig till
"reglerna" haha!



Min bakis look idag. Inte att leka med!


Ser helt unket ut, men ja. Fattar ni att jag kommer sova gott? :D

Vi hörs sen!  Pusss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det värsta du kan göra är att bara äta ett mål om dagen om du vill gå ner i vikt. När kroppen inte får energi/mat ställer den in sig på svältläge och när du sedan lassar in en måltid lagrar kroppen det som fett istället för att förbränna det, bara för att den tror att det kommer ta lång tid för den att få mat igen. Så egentligen lägger du bara på dig istället för att förbränna. Det bästa du kan göra är att äta tre riktiga måltider om dagen, på regelbundna tider. På så sätt slipper du småätandet emellan också! Ha de gött! :D

2009-04-19 @ 14:57:41
URL: http://noodlesrule.blogspot.se
Postat av: Elin

Det värsta du kan göra är att bara äta ett mål om dagen om du vill gå ner i vikt. När kroppen inte får energi/mat ställer den in sig på svältläge och när du sedan lassar in en måltid lagrar kroppen det som fett istället för att förbränna det, bara för att den tror att det kommer ta lång tid för den att få mat igen. Så egentligen lägger du bara på dig istället för att förbränna. Det bästa du kan göra är att äta tre riktiga måltider om dagen, på regelbundna tider. På så sätt slipper du småätandet emellan också! Ha de gött! :D skrev fel bloggadress på den förra!

2009-04-19 @ 14:59:49
URL: http://noodlesrule.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0