Svar på tal!

fille:
Är du hetro, bi eller homo ?

Svar: Jag anser att om en person är kär på riktigt
ska kön eller utseende inte spela någon roll.
Anser att man dras till ett visst kön begrundat på oskrivna
gammla regler om vad som är rätt och fel. Jag tror alltså
att världens kill-galnaste tjej kan få intresse för tjejer.
Så som att världens bögigaste kille kan få intresse för en tjej.
Jag anser mig alltså som queer, såsom jag anser alla är.
Dock har jag inga problem med varken hetro, bi eller homosexuella.
Hoppas det var ett svar!



Anonym:
hur länge har du haft ett förhållande ?

Svar: länge nog för att undra varför jag fortfarande är nykär!



Alice:
jag vet inte om jag är försent ute, men här kommer två frågor, svara eller låt bli :)
1. Har du några tvångstankar?
2. du fick välja ett enda ord du skulle säga hela tiden, vilket ord skulle det vara och varför?

puss /alice

Svar: Frågor kan man ställa när man vill, så det är inte försent alls!
1. Tvångstankar, jag har en tvångstanke om dörrar. Antingen ska de vara helt öppna eller
så vill jag ha dem helt stängda. Inget mellanting här tack, haha!
Har också problem med att gå och lägga mig/gå upp vid hel eller halv. Så istället för att
gå och lägga mig 22.30, kanske jag går och lägger mig 22.25 - 35.

2. haha, vilken fråga! Det skulle nog vara.. Mat haha eller något.
Då skulle folk kanske fatta att man var hungrig. I och försig så finns det massa
nödvändiga ord för att klara sig.  Hjälp kanske också är ett bra ord. 
Jag kan inte svara på den frågan till 100% haha!  
Jag tror jag hade använt mig av block och penna alltid. x)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha^^

2009-04-07 @ 23:24:50
Postat av: alice

tack för svaren! :) och ja, kan hålla med om att 2a frågan är svår att svara på, men lite kul^

2009-04-08 @ 18:33:29
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså vem är det du är ihop med?

2009-04-09 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0