Tack för frågorna Puss!

Amanda:
Alltså, hur känns det när folk tar reda på ditt telefonnummer osv?
Blir du inte lite skrämd?

Svar: Hur det känns att folk tar reda på mitt telefonnummer,
det är inget som skrämmer mig särsilt mycket. Om det nu skulle vara
för att meddela elaka saker så är det inget som jag tar åt mig av faktiskt.
Jag vet dock inte om det har hänt, brukar mest få höra fina saker när
folk ringer. Även om det är lite mysko så är det väl en fin tanke :)


Anonym:
är du singel.
om du är det - vilken slags tjej letar du efter?
om du inte är det - hur är din flickvän?

Svar: Jag är inte singel.
Vilken typ av person jag vill ha ett förhållande med - 
som alla andra, en person som kan höra av sig utan att man själv alltid
ska vara först. En person som är flitig med att berätta om sin kärlek samt visa det.
Sen är det viktigt att man ska klicka som personer också såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0