something about understanding

min diet har gått kasst, jag skäms.
I två dagar har jag fuskat, näst intill struntat i det.
Är jag kapabel till att gå ner i vikt eller kommer jag
alltid att stanna här? Vore tråkigt.
Inte mer, tråkigt bara. Finns så mycket annat
att må dåligt över.  Jag klagar inte, jag har det bra.
Tror jag. Ja, det har jag.
Varför är jag inte kapabel till att gå ner i vikt?

Livet leker och egentligen så är allt kalasbra!







Some positive shit!
Har bokat biljett till Göteborg 16/4
Har också bokat biljett till Kalmar 17/4


fumligt inlägg, förlåt.
Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: mmemelie

låt oss hjälpa varandra med att gå ner i vikt och vara varandras stöd som man verkligen behöver! Jag tror på att du kan få den kropp du vill ha, även ifall jag tycker du är fin som du är nu! Jag tror på dig Dennsan! smsa mig om du vill ut och gå? :D

2009-04-14 @ 13:54:22
Postat av: emma

för att det är näst intill omöjligt att sluta äta, det går automatiskt (;

2009-04-14 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0