Rosa kuddar och kaffe med mjölk

Hallå alla glada, man måste vara glad!

Jag får be om ursäkt för min kassa uppdatering, jag har inte varit hemma sedan i tisdag.
Jag befinner mig nu hemma hos emma och dricker kaffe bland hennes rosa kuddar.
Det är najs!
Fest igår var det, riktigt kul faktiskt.
Tills snubben fick spelet och skällde ut oss på engelska.  Han var chill.
Han står iochförsig här och ber om ursäkt nu.

Jag tror vi ska bege oss till Ida snart och käka pizza?
 Det blir kaaaalas, bilder och grejer uppkommer ikväll, när jag är hemmaaa!

Jag saknar Amanda, tönten är i costa rika nu, varit borta sjukt länge redan. 

Emma är snygg, nu ska vi fylla våra kaffemuggar.

Uppdaterar senaree!

xxx

Skola är tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana in vem som vann Veckans Blogg och anmäl din egen. Kanske är det din blogg som vinner om en vecka?!



En länkning till vinnaren står i potten!

2009-04-05 @ 19:45:09
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0