random

Sex and the city står på, as always.
Sitter somvanligt ensam i en stor säng och låter tiden
gå förbi genom att följa karaktärerna i serien. patetiskt nog
på en dvd box som jag älskar.
Patetisk är också vad jag känner mig. Jag vill ha ett jobb.
Nu vill jag ha ett jobb. Vill kunna köpa och göra vad jag vill.
När jag vill. Har ingen lust att förlita mig på mina föräldrar längre.
Men det är svårt, enklare sagt än gjort som man säger.
Man ska ha ork också, vilket är något jag har brist på i nuläget.
Det är så mycket med skolan och skit, oroar mig för det mesta.
Jag förväntar mig verkligen inte att arbetslivet ska vara enkelt, men
när man väl är där, så har man lyckats. Till en viss del.
Att gå i skolan är vägen till att lyckas, och för att göra det måste
man följa hela vägen ut och där finns de svåra hindrerna.

Nog om det och jag ber om ursäkt för min dåliga update det senaste.
Jag har haft så mycket att tänka på. För en gångs skull på saker som
inte har med skolan att göra. Utan om mitt liv som faktiskt också existerar.
skol helvete. Snart slut och sorligt nog så kommer jag att sakna stället.


Har iallafall nästan packat klart, åker ju till Göteborg imorgon med Marie.
Och på fredag åker jag till Kalmar och martin.
Det ska bli riktigt skönt att komma bort här ifrån en stund.
Men när man kommer hem väntar skolan på en och livet får ligga på lock fram
tills helgen igen.

ÄSCH orka  klaga såhär mycket.
Jag har det bra, mycket bättre än vissa andra.
Jag har bara saker jag måste ta itu med och fixa till.
Det går fint.

SO LONG :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0