prov och Dansföreställning

Hallå allihop, sov hos disa igår.
Blev en sen kväll! Sjukt vad skönt det var att sova!
Vi gjorde inte så mycket, käkade på donken och snackade skit typ.
Ska nog sova där ikväll igen, det blir närmare till skolan för mig.

I dag har jag ändå åstakommit någonting, jag har fixat ett prov och
gjort klart lite grejer i skolan.

Var på Estet-dans föreställning också,
Folk är så grymt duktiga, helt galet.
Sjukt att man kan dansa runt sådär och ändå se bra ut.
Hm, jag skulle se förjävlig ut ahah!
Creds till våra estetare iallafall!

Iallafall,
Somnade på bussen hem, finns det något skönare än att somna
på bussen hem från en lång dag med musik i öronen?  Nae, jag tror inte  det.
När man vaknar och inser att man kan sova lite till, så sjukt skönt är det!


Nu ska jag plugga lite nationella prov som jag ska ha imorgon,
Jag är lite nervös faktiskt.  Jag blir alltid nervös för prov. Även om
jag kan dem.  Jag ska försöka fixa det! 
 
Ska svara på lite frågor ikväll,
Hej så länge!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0