Lovely time of my life!

Åh, idag är en sån bra dag! :D
Jag är helt sprallig i kroppen och det känns som det är sommar
 på riktigt!  Längtar tills ikväll, då blire klassfest med bästa 06Mp.
min klass, fy sjutton vad jag kommer sakna dem alla på olika sätt.
Helt galet! 

Påtal om sommar så äre inte så långt kvar till Hultsfred, sjukt vad
jag längtar! haha, men det har väl ingen undgått?
Ska se om jag har råd med Emmaboda eller Arvika också.
Mina föräldrar betalar hela Hultsfred i år också, så jag kanske
har råd?  Vore grymt! 

Nu ska jag ta på mig kläder för jag kom precis ut ur duschen.
so long bebs!


Kommentarer
Postat av: Joachim

Arvika är asbra i år, du borde åka! Emmaboda är också bra ioförsig. :*

2009-04-24 @ 13:30:08
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/
Postat av: Sandra

Altlså, vem är du tillsammans med? :)

2009-04-27 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0