jobbig morgon! Jobbig dag?

Fem minuter försenad till bussen vaknade jag i morse.
Min väckarklocka på mobilen har börjat krångla, det är inte okej.
Men iallafall så har jag alltså varit vaken sedan 7 tiden, närmare
bestämt sedan 07.10. Usch, hade kunnat sova tills nu.

Idag är min klädsel ungefär lika snygg som jag mår bra.
mår illa och har ont i huvudet. Varför?
Kan det bero på ångest inför skolan? I dunno.

Sitter och kollar på vakna med the voice och ska käka två mackor
med sallad på snart, kanske slänger upp några bilder om jag har några!

Hoppas ni får en bra dag, min är hittils inte så fin.
Lär inte bli det heller.  
Skolan suger och skolan tar över mitt liv. To bad.

So long! :*


Kommentarer
Postat av: malin

Sista meningen känner jag igen mig i, ja.

Det suger!

2009-04-27 @ 09:11:41
URL: http://justlikeviolence.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0