Heyhallå!

Kom precis hem från skolan och har nu käkat två mackor med sallad på.
Ush, jag mår inte bra idag. Det känns som att jag har vaknat upp med en
galen förkylning, feber eller liknande. Inte så najs!

Igår sov jag iallafall hemma hos Gabbi. Bestämdes helt random.
Alltid chill med sånt. Hon har närmare till skolan, så det blev ju
lite sovmorgon där också.
Haha, vi hade inget att göra så vi klädde ut oss till Fjortis/hiphopare
och gick till Ica. Det var najs!  Vi fick inspiration från Dessie, brunkräms bloggerskan!
Jag väntar bara tills hon blir lite äldre och förstår hur hon ser ut.

Iallafall så chillade vi lite med oscar  och sen stack vi och träffade
Stoffe en stund också. Det var kalas! Skulle inte vart så optimistisk
med vädret och tagit på mig en jacka. Hum, lätt att vara efterklok!

Skolan idag har verkligen sugit. Totalt.
Amanda var tillbaka, det var skönt dock!

So long :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0