Hemma!

Hej allihop!
Nu sitter jag på mitt rum och känner mig hemma på riktigt sedan i Tisdags.
Känns faktiskt skönt att vara hemma, även ifall man saknar både
Stockholm och de människor vi träffade men också grejen att bara
hänga med klassen. Tänkte att jag ska göra ett inlägg om stockholm
 när jag fått tag på lite bilder och sådär.
 
Jag fick iallafall köpt lite kläder och skor.
Samt träffa Håkan som jag träffade på hultsfred.
Det var kul att få se ett bekant ansikte man inte sett på länge.

Tack klassen för en sjukt bra tid i Stockholm, yummy!

Har även varit en skön helg!
Var på 20 års fest, krogen var hyrd och jag var bakis efter stockholms resan.
Skyndade mig in i duschen och drog sedan med bussen.
Langade sunket men hade en bra kväll ändå! Tack Emelie och Madde!
Blev efterfest hos Richard Sjunnesson, det var lite segt och jag var
helt mysko i huvudet. Det var trevligt ändå. 

I lördags, igår, vare födelsedags fest för Emma som fyllde 19.
Skönt häng med sköna människor,  En kille fick spel av någon
anledning, slängde sin Iphone i marken - hela skärmen spräcktes
och han tyckte det var vårt fel, han tyckte också att vi skulle ta hand om våra
personliga problem innan vi träffade folk.
Hm, man ser vad Alkoholen kan göra med vissa människor,
han var cool tills han blev för full.

Det var väl ändå ganska starkt att komma och be om ursäkt idag,
om han nu hade gjort det istället för att skratta åt sig själv hela tiden.
Hm, jag ser ingen poäng i att vara otrevlig men men
alla har vi väl gjort våra misstag när man druckit alkohol. 

Iallafall, sov hos emma - SVIN KALLT var det. Hon har en "fest lokal" på sin
nedervåning. Jag sov där, ensam i hela rummet. Det blev inte jättevarmt, haha. 
Värmen var avstängd också men vem klagar? Inte jag iallafall. 
Har vart en riktigt fin söndag faktiskt och återigen träffat sköna ansikten.
Träffade en trevlig kalmar-bo hos emma, Pelle.
Han var som de flesta andra Kalmar-bor jag träffat, kalas skön.
Jag, emma och Pelle drog iallafall till Emma2, trevlig tjej det också!
Sen kom, efter en lång försening Ida dit också!
Vi chillade med PIZZA, film och film igen.
Pizzan var bäst.
Förtrollad - filmen var inte min favorit.
Dagboken - filmen är sjukt fin, om ärlighetens fingrar ska skriva.

Vi fikade lite kaffe och långafarbrorn - päron  och la oss på studsmattan i solen.
Riktigt fint väder har det varit länge nu, sjukt skönt! 
Vi kollade också lite på sunes jul  och sen hämtade min pappa upp mig.

Sjukt bra helg också, Tack alla dudes!

Hemma så har jag slöat framför disney channel och druckit bubbelvatten,
vårat vanliga bubbelvatten! Hemma så har vi alltid bubbelvatten tillgängligt och jag är så trött på det
- tills nu. Jag har varit borta så mycket att jag faktiskt har saknat vårat bubbelvatten. 

Anywayz, ska kolla på lite mera disneychannel samtidigt som jag städar mitt rum!

Ha det fint allihop, Kram och Puss! 
xxx



Kommentarer
Postat av: Melie

Tack själv, för att du kom! :*

2009-04-08 @ 02:20:44
URL: http://meliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0