God eftermiddag!

Jag har kommit underfund med att det bara är jag som kan
ta hand om mig själv och mitt liv.  Det är bara jag som kan
fixa de grejer jag inte är nöjd med och det är bara jag som
kan ställa saker och ting som gått snett till rätta.

Man kan tycka att livet är piss, up to you.
Det blir inte bättre för att du dras ner av det.
Ingen annan kommer att ta itu med dina problem
och ingen annan kommer heller fixa din framtid.

Därför är jag nu bestämd på att jag ska få jobb efter studenten.
Jag ska gå ner i vikt och kunna använda de kläder jag vill ha.
Den stil jag vill ha. 
Det är bara dag 1 och det är många gånger jag startat mina
dieter. Många gånger har jag startat och sagt att det är på riktigt.
Så nu låter jag bli.
Jag ska bara försöka att fixa det här.
Jag vill inte kolla på mina studentkort och bli besviken.
Det är inte långt kvar och jag vet att ingen skillnad kommer att
synas, men jag kommer veta att jag försökt.
Nu ska jag försöka!

Inget snack om att jag redan är smal, jag vet att jag inte är tjock.
Jag är bara inte så smal som jag vill vara.

New life upcoming!



Har iallafall haft nationella prov idag,  fem timmar var det sagt att vi skulle sitta
i en kall sal och skriva.  Det gick inte så bra, men mer kunde jag inte göra.
What to do what to do! Det kommer inte att krossa mitt framtida liv.
Ska städa mitt rum
och sen ska min mamma köpa ny skin-jacka till mig, Min gamla är inte så fashion längre.
hahah!  

So loong
xxx





UPDATE
hittade ingen jävla jacka,
irriterad kille!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0