Ghost hunter team

Igår var det bakis chill efter Dianas grillfest.
Min kamera låg hemma, såklart, men det var en riktigt trevlig fest!

Igår spelade vi sant eller falskt och rita & gissa.
Vi drack varsin öl och käkade cheese'r snacks!
 Vilket förklarar att igår gick inte matplaneringen som
den skulle. Skit också. Får ta igen det idag.
Även om man inte ser resultat så direkt så känns det faktiskt
bra i kroppen.

Vi avslutade kvällen med denna löjliga titel jag har.
Ghost hunter team. Ett tv-program som säkert många
har sett, iallafall liknande. Dom söker efter andar hos
folk som påstår ha haft det hemma och liknande.
Och jag undrar:
Programmen är inte läskiga överhuvudtaget,
men när man ska gå och lägga sig. Då känns det
att man sett något sånt! Men hur går det till när man
inte ens tycker att det är lite läskigt?
wierd.

Nu ska jag leka runt lite med Dennis som har sovit här inatt.
Och för er som inte vet så är Dennis en hund. haha!
gillar hans namn! (Y)

so long :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0