Dålig morgon?

Usch, tidigt på morgonen!
Jag hatar tidiga mornar!

Jag har precis missat min buss till skolan, kul!
vet inte ens när nästa går men jag ska väl kolla.
Har ingen lust att komma till denna lektionen nu
när jag är sen.
Fast det inte borde, så är det bättre att inte komma
alls om man är sen. Det blir inte sånt ståhej då.

Jag är så sjukt skoltrött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Nu ska jag iallafall göra en kopp kaffe och hoppas på att
denna dagen inte artar sig lika dålig som denna morgonen
har gjort. 


Morgon sunk, det är okej!

So long! :*






Update:
Jag behöver inte vara i skolan förens 12.00 tydligen, happy!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

du är seriöst den snyggaste människan på jorden! eheh.. (A)

2009-04-22 @ 20:20:24
URL: http://mathildalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0