Boråsresan i bilder!

Jag lever, i can tell! :D

Kvällen i Borås var kanon!
Kort sagt så drog vi till Trägårn
det var en kalasbra kväll! Verkligen.
Massa sköna människor! 

En brud snodde min keps och
sa sedan att hon hade bevakat
mig på bilddagboken i två år.
hon var nog trevlig, jag kommer
inte ihåg! Man snor inte någons
grejer dock. xD

Var iallafall en skitbra kväll och jag
blev skitful på alla bilder, vet inte vad
som hände. Seriöst! hhaha!


Några på förfesten, chillet!


I kön in till trägårn, en krog i Borås. Sköna snubben!


Detta är förövrigt elin, hon jag följde med och bodde hos!
Trevliga folk!


Jag ville inte riktigt vara med eftersom jag såg att jag blev ful på alla bilder? :D
 


Denna får avsluta, massa fint folk.  Gjorde en bra kväll i Borås!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gjorde en bra kväll i kalmar? haha, du var i borås lilla vän ;D

2009-04-27 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0