18:49, skolan är inte slut än.

Klockan är tio i sju och jag är fan inte hemma från skolan än.
Eller jo, tekniskt sätt så är jag, men jag har inte låtit hjärnan
slappna av än. Har pluggat sedan jag kom hem och nu har
jag bara ett papper kvar innom Idrott B, sen ska jag försöka
skriva klart lite svenska rester.
Fyfan vad jag hatar skolan, men vem gör inte det?
Äch kommer ändå sakna den senare när jag är arbetslös
och inte får något jobb.

Hoppas alla har haft en bra dag, min har väl varit okej.
Speciellt om man bortser från allt jävla skolarbete.
Jag är en arg Dennis nu.  Haha!

Ironiskt att jag på min femton minuters rast jag har tagit från
pluggandet går åt till att skriva ett blogg inlägg.  Hm, ett ganska
meningslöst också!

Uppdaterar senare ikväll, nu ska jag skriva vidare!
So loong suckers :*


Kommentarer
Postat av: marieeee

haha skolan suger rövkukfittaballe:) !

men usch va man kommer sakna klasseen_(

2009-04-22 @ 22:04:20
URL: http://benjaminssonmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0